wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » ROWERY » Rower Merida BIG.SEVEN 200 GLOSSY ANTHRACITE (BLACK/SILVER)
Rower Merida BIG.SEVEN 200 GLOSSY ANTHRACITE (BLACK/SILVER)

Rower Merida BIG.SEVEN 200 GLOSSY ANTHRACITE (BLACK/SILVER)

MERIDA

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: Odbiór osobisty w sklepie

Numer katalogowy: MER-1554

Kod producenta: 20-34853

Stan magazynowy:

Rozmiar koła: 27,5"

Kolor: Antracyt błysk

Rozmiar

Cena: 2 999,00 zł

Raty
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja
  • Recenzje produktu (0)

Rower Merida Big Seven 200 to rower oparty na komfortowej aluminiowej ramie zbudowanej w technologii TFS. Dzięki napędowi opartemu na komponentach Shimano, zapewnia bardzo szeroki zakres przełożeń. Rower został wyposażony w sprężynowy amortyzator Suntour XCM HLO. Za kontakt z podłożem odpowiadają lekkie opony Maxxis Ikon założone na obręcze Merida Comp CC. Hamulce to niezawodne Shimano MT-200.

DOŚWIADCZENIE ROBI SWOJE
Nasze klasyczne hardtaile to ważne elementy naszej kolekcji. Podkreślają ogromne doświadczenie i wiedzę zebraną przez 47 lat produkcji rowerów. BIG.NINE i BIG.SEVEN oznaczają nowoczesne technologie wykonania ramy, przywiązanie do szczegółów i kunszt produkcji rodem z Tajwanu.

BOGACTWO WYBORU
Rower może być wyścigową rakietą gotową, by wylądować na najwyższym stopniu podium. Może też być godnym zaufania kompanem mniej wyczynowych tras. Precyzyjny wybór modelu dostosowanego do własnych potrzeb i możliwości to zasługa aż sześciu projektów ram (liczba ta dotyczy modeli BIG.NINE) i wielu różnych specyfikacji. Najnowsze zmiany dotyczą ramy SPEED, której smukłe rury od zeszłego sezonu dają łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Zmianom w geometrii towarzyszy również mocowanie hamulca w tylnym trójkącie i dodatkowe udogodnienia: możliwość montażu stopki i mocowania błotników. Zmiany w ramie SPEED dotyczą nie tylko BIG.NINE, ale również BIG.SEVEN dostępnego także z ramą TFS.

RAMA BIG.NINE/SEVEN TFS
Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz spawach wygładzonych w technologii "Smooth welding", z geometrią bardziej komfortową niż w aluminiowej ramie BIG.NINE Lite oraz ramach karbonowych. Ma stożkową główkę ramy dla precyzyjnego prowadzenia, wewnętrznie umieszczone przewody dla ochrony przed wilgocią i zabrudzeniami, hamulec tarczowy mocowany na dolnej rurze tylnego trójkąta oraz mocowania dla błotników, bagażnika i stopki.

TEN SAM KSZTAŁT RAMY, RÓZNE KOŁA
BIG.NINE i BIG.SEVEN łączy ten sam kształt ramy i mnóstwo szczegółowych rozwiązań. Każdy z nich jak najlepiej wykorzystuje zalety swoich kół. Koła 29" w rowerze BIG.NINE świetnie przetaczają się przez przeszkody, zapewniają wysoki komfort jazdy i mają znakomitą trakcję. Dla wielu, zwłaszcza osób o niższym wzroście złotym środkiem mogą być koła 27,5" w BIG.SEVEN. Dają one większy komfort, zauważalnie lepszą trakcję oraz płynniejszą jazdę po kamieniach i korzeniach w porównaniu z kołem 26”. Równie ważna jest waga koła. BIG.SEVEN łączy w sobie to, co najlepsze w dwóch pozostałych rozmiarach: jeździ płynniej niż rower z kołami 26” i zyskuje nad rowerem 29” dzięki niższej wadze koła.

GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ
Niemal wszystkie modele BIG.NINE mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę. Wszystkie modele karbonowe i aluminiowe z ramą LITE pozwalają przeprowadzić przewody sztycy wewnętrznie, pozostałe modele wymagają zewnętrznego prowadzenia.

SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

NOWOCZESNA GEOMETRIA
Karbonowe i aluminiowe modele BIG. NINE z ramą Lite mają 422-mm zasięg, 73,5° kąt rury podsiodłowej, 70° kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG.NINE – M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączy się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagające trasy.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie

INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią

DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.

TFS - TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.



 

Model    BIG.SEVEN 200
Typ    GÓRSKI
Kolor    GLOSSY ANTHRACITE(BLACK/SILVER)
Rozmiar koła    27,5"
Waga (kg)    13,78 (M)
Typ ramy    BIG.SEVEN TFS Aluminium
Rozmiar ramy    XS(13.5")-S(15")-M(17")-L(19")
Widelec/amortyzator przód    SR Suntour XCM HLO Coil 100mm, blokada skoku
Przełożenia    18
Stery    MERIDA M2346 Neck
Przerzutka przód    Shimano M2020-TS
Przerzutka tył    Shimano Alivio Shadow
Tarcza przód    Shimano RT10 180 mm
Tarcza tył    Shimano RT10 160 mm
Manetka przód    Shimano Altus
Manetka tył    Shimano Altus
Mechanizm korbowy    Shimano MT101-2 36-22T
Wkład supportu/ średnica    Shimano UN100 BSA
Kaseta    Shimano HG200 11-36 9S
Łańcuch    KMC M99
Piasta przód    Shimano TX505 100x9 32H Centerlock
Piasta tył    Shimano TX505 135x9 32H Centerlock
Obręcz przód    MERIDA COMP CC 20 IWR
Obręcz tył    MERIDA COMP CC 20 IWR
Opona przód    Maxxis Ikon 27.5x2.2" zwijane
Opona tył    Maxxis Ikon 27.5x2.2" zwijane
Dętki    Ultralite-27.5
Pedały    VP VPE-891
Hamulec przód    Shimano MT-200
Hamulec tył    Shimano MT-200
Kierownica    MERIDA EXPERT CC 720mm
Mostek    MERIDA COMP CC 31.8mm
Siodło    MERIDA Comp CC
Sztyca    MERIDA Comp CC 30.9mm
Producent    MERIDA


 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

 

W NASZYM SKLEPIE PŁACISZ BEZPIECZNIE
 
W NASZYM SKLEPIE KUPISZ NA RATY
WYSYŁAMY ZA POŚREDNICTWEM
 
alt alt alt alt alt

alt
alt

alt
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu